Volkswagen Passat / Magotan 2.0 TDI CR 150pk Chiptuning

  • Stage 1 & Stage 2 tuning
  • Testrit na chiptuning

Binnen 24uur reactie

Stage 1 Volkswagen Passat / Magotan 2.0 TDI CR 150pk Chiptuning

Standaard Stage 1 Winst
Vermogen 150pk 190pk +26.7%
Koppel 340nm 420nm +23.5%
  • Tuning-opties:
  • EGR uitschakeling
  • Foutcodes / Verwijderen van DTC's
  • Pop & Bang Crackle map
  • START/STOP Uitschakeling
  • Swirl Flaps
  • Vmax

Offerte aanvragen

Binnen 24uur reactie

Vermogen (PK)

PK voorPK na0255075100125150175200

Koppel (NM)

NM voorNM na060120180240300360420

Wat voor voordelen heeft chiptuning Volkswagen Passat / Magotan 2.0 TDI CR 150pk?

De ecu van uw auto is een standaard software, en deze werkt vaak niet optimaal.Aangezien deze is opgesteld om het vermogen te halen dat in de brochure staat.

Echter kan uw Volkswagen Passat / Magotan vaak vele keren meer dan dit “standaard vermogen” en dit is op te lossen door auto chiptuning.

Door het chippen van uw Volkswagen auto kunnen we binnen een paar uur een vermogens verbetering verwezenlijken van tussen de 15 en 35%.

Terwijl we de brandstofuitstoot tot wel 15% verminderen.

In het dagelijks rijden in uw Volkswagen Passat / Magotan 2.0 TDI CR 150pk gaat u merken dat uw auto veel lekkerder gaat door chip tuning Volkswagen Passat / Magotan 2.0 TDI CR 150pk. Na de chiptuning gaat optrekken een stuk vlugger, omdat je auto meer vermogen heeft gekregen.

Voordelen tunen van uw Volkswagen Passat / Magotan 2.0 TDI CR 150pk:​​

  • Meer vermogen
  • Brandstofverbruik wordt minder
  • Meer rijplezier ​
  • Geluid klinkt beter uit uw auto

Hoe gaat dat precies, chiptuningVolkswagen Passat / Magotan 2.0 TDI CR 150pk?​

Bij stage 1 chippen Volkswagen Passat / Magotan 2.0 TDI CR 150pk plant u een afspraak bij één van onze locaties bij u in de buurt. Dit houdt in dat we uw wagen aansluiten op een batterijtester. De batterijtester biedt de garantie dat tijdens de chiptuning, de wagen de maximum stabiele spanning behaalt.

Daarna gaan we over tot het uitlezen van de Volkswagen Passat / Magotan 2.0 TDI CR 150pk om mogelijke foutcodes op te sporen, en nemen we uiteraard een reservekopie. Daarna wordt uw software opgestuurd naar een chiptuning specialist. Daarna sturen we de gegevens van uw auto aan onze engineer die gespecialiseerd is in auto’s chippen. Onze gespecialiseerde ingenieur beschikt over een chiptuning database en zal de software van uw auto hiermee vergelijken.

De chiptuning engineer kiest de software uit die het meest aansluit bij uw auto, en hij zal uitsluitend de performance opdrijven. Een specifieke chiptuning op maat voor uw Volkswagen Passat / Magotan 2.0 TDI CR 150pk dus. Maar wel met gebruik van eerder getunede software.

De getunede software waar op wordt gesteund is bij een dyno meermaals gecontroleerd.

Daardoor kunnen wij tempo en safety beloven. En zo moet u geen geld uit te geven aan een controletst van uw Volkswagen Passat / Magotan 2.0 TDI CR 150pk.

Onze klanten genieten daarom van een chiptuning die aangenaam is voor de portemonnee. Terwijl de kwaliteit goed en vaak beter is dan wanneer je Volkswagen Passat / Magotan 2.0 TDI CR 150pk in een middagje op een testbank tuned. Er zit in onze chiptuning software namelijk veel meer inzicht en tijd.

Krijg meteen een uitslag met het geschatte vermogen na het Volkswagen Passat / Magotan 2.0 TDI CR 150pk chiptunen

Veilige auto tuning

  • Exclusief gebruik van de beste Volkswagen Passat / Magotan 2.0 TDI CR 150pk tuning software
  • Ontdek wat het chippen voor u Volkswagen Passat / Magotan 2.0 TDI CR 150pk kan doen:
  • Een back-up van de oude staat
  • Specialistische kennis
  • Goede voeding tijdens gedurende de chiptuning

Vraag een prijsopgave aan en weet exact wat het nieuwe vermogen van uw auto wordt!

Methodes voor Volkswagen Passat / Magotan 2.0 TDI CR 150pk motor tuning:

Voor het Volkswagen Passat / Magotan 2.0 TDI CR 150pk motor vermogen te vergroten zijn verschillende methodes en dit zijn de manieren die we hieronder uit de doeken doen:

Methode 1: Volkswagen Passat / Magotan 2.0 TDI CR 150pk OBD chiptuning

Stage 1 chiptuning Volkswagen Passat / Magotan 2.0 TDI CR 150pk is de meest gevraagde methode van tuning. Via deze manier heb je de OBD poort, die al in de auto zit, nodig.

Hierdoor is dit een goedkope Volkswagen Passat / Magotan 2.0 TDI CR 150pk chiptuning manier en ook de populairste. OBD is een methode die via het bijstellen van de ECU een complete impact heeft op de performance van de auto. OBD is een chiptuning methode waar je de ECU niet nutteloos moet uit elkaar halen.

Door het Volkswagen Passat / Magotan 2.0 TDI CR 150pk auto laten chippen krijgt u dus meer performance zonder fysieke reparaties aan de auto!

Stage 2 chiptuning Volkswagen Passat / Magotan 2.0 TDI CR 150pk

De naam zegt het al. Via deze methode vindt een fysieke verandering van de auto plaats. Voorbeelden hiervan zijn een sportdemper op de uitlaat van uw auto, of een effectievere motor cooling.

Deze vorm van tuning kun je ook combineren met chip tunen. Men noemt deze methode ook wel stage 2 chiptuning Volkswagen Passat / Magotan 2.0 TDI CR 150pk. Je Volkswagen Passat / Magotan 2.0 TDI CR 150pk wordt de meest optimale versie die het kan zijn door zowel het uiterlijk te gaan veranderen als de maximale kracht.

Voor wie alles uit hun auto wil halen en wie hiervoor ook bereid is wat meer te betalen, is dit de beste manier.

Gespecialiseerde know-how over Volkswagen Passat / Magotan 2.0 TDI CR 150pk ECU’s

Wij verzekeren u de meest kwalitiatieve diensten op de markt voor een tuning van uw auto.

Zo doen wij naast chiptuning Volkswagen Passat / Magotan 2.0 TDI CR 150pk ook diverse andere software modificaties voor Volkswagen Passat / Magotan 2.0 TDI CR 150pk als roetfilterverwijderingen. Ook worden wij dikwijls gevraagd om ECU’s die bij een vroegeren poging tot tuning stuk zijn gegaan, te repareren.

ecu files tuning
Voor het repareren van uw ECU (de computer van je auto) zijn we ook in staat om beveiligde onderdelen in de computer aan te passen
Onze locatie in Rotterdam heeft een dyno-testbank
Mijn Chiptuning locatie Rotterdam heeft een dyno-testbank

U kan rustig blijven zitten tijdens de chip tuning

Stage 1 van de chiptuning houdt in dat er geen fysieke transformatie plaatsvindt, maar een wijziging op de standaard ECU.

De totale wachttijd is hierdoor beperkt tot een paar uur.

Voor stage 2 tuning is dit niet het geval.
U zal de auto voor bepaalde tijd moeten achterlaten, aangezien er enkele fysieke wijzigingen zullen worden gedaan.