Renault Master 3.0 DCi 156pk Chiptuning

  • Stage 1 & Stage 2 tuning
  • Testrit na chiptuning

Binnen 24uur reactie

chiptuning Renault master 3.0 dci 156pk

Stage 1 Renault Master 3.0 DCi 156pk Chiptuning

Standaard Stage 1 Winst
Vermogen 156pk 190pk +21.8%
Koppel 350nm 420nm +20%
  • Tuning-opties:
  • EGR uitschakeling
  • Foutcodes / Verwijderen van DTC's
  • START/STOP Uitschakeling
  • Swirl Flaps
  • Vmax

Offerte aanvragen

Binnen 24uur reactie

Vermogen (PK)

PK voorPK na0255075100125150175200

Koppel (NM)

NM voorNM na060120180240300360420

Wat voor voordelen heeft chiptuning Renault Master 3.0 DCi 156pk?

Het motormanagementsysteem van uw Renault Master is een standaard software, en deze werkt vaak niet optimaal.De ECU is afgesteld om een specifiek gestandaardiseerd vermogen te halen, namelijk dat van in de autobrochure.

Je kunt echt meer performance halen uit je wagen dan dit voorgeprogrammeerde gestandaardiseerde vermogen, en de oplossing ligt in chiptuning.

Door het chiptunen van uw auto kunnen we binnen een paar uur een vermogens verbetering realiseren van tussen de 15 en 35%.

Terwijl we het brandstofverbruik tot wel 15% verminderen.

chiptuning Renault Master 3.0 DCi 156pk zal als gevolg hebben dat het besturen van je Renault Master 3.0 DCi 156pk veel fijner en “krachtiger” aanvoelt, autorijden wordt pure fun! Doordat hij vlugger accelereert en veel consequenter is in het leveren van vermogen.

Voordelen tunen van uw auto:​​

  • Geluid klinkt harder
  • Verlaagd brandstof gebruik van uw Renault Master 3.0 DCi 156pk
  • Meer rijplezier ​
  • Meer koppel

Hoe gaat dat precies, remappenRenault Master 3.0 DCi 156pk?​

We starten het proces met een afspraak bij een locatie bij u in de buurt. We zetten uw auto op een speciale batterijtester. Die garandeert dat uw auto op volledige stabiele volt blijft tijdens de chiptuning.

Vervolgens lezen we de software van uw auto uit, en maken we er een reservekopie van. Daarna wordt uw software gestuurd naar een chiptuning Renault Master 3.0 DCi 156pk engineer. Daarna verzenden we de software van uw auto aan onze engineer die gespecialiseerd is in merk(naam) tuning. Eerdere chiptunes werden door onze chiptuning ingenieur opgenomen in een database, en dienen als vergelijkpunt met de software van uw Renault Master 3.0 DCi 156pk.

Vervolgens pakt hij de versie die het beste bij jouw Renault Master 3.0 DCi 156pk past en zorgt dat alleen de software verantwoordelijk voor het vermogen wordt aangepast bij de chiptuning. Dat houdt m.a.w. maatwerk in passend bij de noden van de auto. Dat gebeurt wel met ondersteuning van de chiptuning database.

De software die we zullen gebruiken tijdens het chiptuning proces is erg precies onder de loep genomen.

Daardoor kunnen wij snelheid en veiligheid garanderen. Zonder uw Renault Master 3.0 DCi 156pk voor honderden euro’s te moeten testen.

Hierdoor kunnen wij voordelige chiptuning verstrekken. Je Renault Master 3.0 DCi 156pk in enkele uren laten chiptunen door middel van eenvermogensbank biedt veel minder garantie op precies maatwerk. Wij verkiezen onze eigen software om te chiptunen, omdat deze gedetaileerder is en omdat we verkiezen onze eigen notie te gebruiken tijdens het proces.

Krijg direct een uitslag met het geschatte vermogen na het Renault Master 3.0 DCi 156pk chiptunen

Veilige chip tuning

  • Gebruik van beste chiptuning bestanden
  • Vraag een prijsopgave aan en weet precies wat het grotere vermogen van uw auto wordt!
  • We kopiëren uw software eerst
  • Diepgaande kennis van de motor computer en van uw Renault auto
  • Goede accu voeding tijdens de chiptuning

Vraag een prijsinschatting aan en weet exact wat het grotere vermogen van u Renault Master 3.0 DCi 156pk kan worden!

De opties voor het tunen van de motor:

Het opdrijven van de performance kan op verschillende methodes, namelijk:

Methode 1: Renault Master 3.0 DCi 156pk OBD chiptuning

op maat ODB chiptuning Renault Master 3.0 DCi 156pk is een populaire methode om je Renault Master 3.0 DCi 156pk te chiptunen. Bij deze manier wordt gebruik gemaakt van de OBD-connector in de Renault Master 3.0 DCi 156pk.

Omdat deze variant weinig kost en ze erg doordacht en gerespecteerd is, kiest de klant vaak voor deze methode. OBD zorgt ervoor dat het vermogen van de auto door een wijziging van het motormanagementsysteem wordt verhoogd. OBD is een chiptuning optie waar je de ECU niet nodeloos moet uit elkaar halen.

Je auto ziet er hetzelfde uit, maar de performance werd opgedreven!

Stage 2 Renault Master 3.0 DCi 156pk chiptuning

Het woord chiptunen verhult al wat dit inhoudt. Deze manier houdt in dat er dus een wijziging zal plaatsvinden in hoe de auto er in ieder geval onder de motorkap zal uitzien. Een veel komend voorbeeld is een sport uitlaat of/en betere motorkoeling.

Deze manier van tuning kun je ook combineren met chip tunen. Dit wordt ook wel stage 2 Renault Master 3.0 DCi 156pk chiptuning genoemd. Door de software op punt te zetten én de auto ook fysiek te gaan verbeteren, wordt je wagen optimaal.

Voor wie alles uit hun auto wil halen en wie hiervoor ook bereid is wat meer neer te leggen, is dit de goede methode.

Specialistische Renault Master 3.0 DCi 156pk ECU programmatuur inzicht

Omdat we gespecialiseerd zijn in ECU software zijn onze diensten een garantie op de beste autotuning.

Onze know-how beperkt zich niet enkel tot chiptunen, aangezien we ook gespecialiseerd zijn in diverse overige software aanpassingen waaronder roetfilterverwijderingen. Ook worden wij regelmatig gevraagd om ECU’s die bij een vroegeren poging tot tuning stuk zijn gegaan, te herstellen.

Bentley ecu tuning files
Voor het repareren van uw motor computer zijn we ook in staat om afgesloten onderdelen in de computer aan te passen
Onze locatie in Rotterdam heeft een dyno-testbank
Mijn Chiptuning locatie Rotterdam heeft een dyno-testbank

U kan rustig blijven zitten tijdens de auto tuning

Chiptuning stage 1 wil bij ons zeggen: het maximum halen uit de Renault , zonder dat hierbij veranderingen Renault baar zijn door het blote oog.

Daarom is je Renault auto al getuned in een luttele paar uur, terwijl je rustig wacht!

De situatie is anders bij stage 2.
U zal de auto voor bepaalde tijd moeten achterlaten, aangezien er enkele fysieke wijzigingen zullen worden gedaan.