Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk Chiptuning

  • Stage 1 & Stage 2 tuning
  • Testrit na chiptuning

Binnen 24uur reactie

chiptuning Renault master 2.3 dci bi-turbo (euro 6) 145pk

Stage 1 Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk Chiptuning

Standaard Stage 1 Winst
Vermogen 145pk 195pk +34.5%
Koppel 360nm 420nm +16.7%
  • Tuning-opties:
  • EGR uitschakeling
  • Foutcodes / Verwijderen van DTC's
  • Swirl Flaps
  • Vmax

Offerte aanvragen

Binnen 24uur reactie

Vermogen (PK)

PK voorPK na0255075100125150175200

Koppel (NM)

NM voorNM na060120180240300360420

Welke positieve aspecten zijn er verbonden aan mijn Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk auto chiptunen?

De standaard software in de Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk ecu van uw Renault Master is niet optimaal.De reden hiervoor is dat deze software exact het standaard vermogen moet halen dat in de autobrochure staat vermeld.

Het chippen van uw auto is de beste optie om uw Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk een groter vermogen te geven.

Chiptuning bij ons kan ervoor zorgen dat we in een paar uur uw Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk kunnen voorzien van een performanceverbetering die ligt tussen de 15 en 35%.

Je Renault Master is krachtiger, en zal tot wel 15% minder brandstof verbruiken.

In het dagelijks rijden in uw Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk zult u merken dat uw Renault Master veel lekkerder rijdt door chip tuning Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk. Doordat de wagen sneller accelereert en veel consequenter is in het leveren van vermogen.

Voordelen tunen van uw Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk:​​

  • Beter geluid uit uw Renault
  • Sneller optrekken
  • Comfortabeler rijden​ met uw Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk​
  • Minder brandstof gebruik van uw auto

Hoe gaat het in zijn werk?​

Voor stage one tuning Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk plant u een afspraak bij één van onze locaties bij u in de buurt. We zullen de capaciteit van de accu van uw auto nagaan door middel van een batterijtester. De batterijtester biedt de garantie dat tijdens de chiptuning, de wagen de maximum stabiele volt behaalt.

Daarna zal de software van uw Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk worden uitgelezen, en worden alle bekomen gegevens door ons bewaard. De statistieken worden door onze Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk chiptuning engineer onderworpen. Eerdere chiptunes werden door onze chiptuning specialist opgenomen in een database, en dienen als vergelijkpunt met de software van uw Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk.

De chiptuning Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk engineer kiest de software uit die het meest aansluit bij uw Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk, en hij zal uitsluitend de performance opdrijven. Een gepersonaliseerde chiptuning op maat voor uw auto dus. Dat gebeurt wel met ondersteuning van de chiptuning database.

De software die we zullen gebruiken tijdens het chiptuning proces is erg precies onder de loep genomen.

We kunnen zo de rijsnelheid en de veiligheid van uw Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk waarborgen. Zo kunt u een paar honderd euro uitsparen aan uw Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk nodeloos te laten checken.

Dat is de reden waarom wij een goedkope chiptuning kunnen presenteren aan onze klanten. Een testbank is een veel minder gunstige oplossing om je auto te laten chiptunen. Wij verkiezen onze eigen software om te chiptunen, omdat deze accurater is en omdat we ervoor kiezen onze eigen notie te gebruiken tijdens het proces.

Krijg meteen een rapport met het geschatte vermogen na het Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk chiptunen

Veilige auto tuning

  • Vraag een prijsopgave aan en weet precies wat het grotere vermogen van u Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk kan worden!
  • De beste Renault Mastertuning software in gebruik
  • Diepgaande kennis van de ECU (motor computer) en van uw Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk
  • Goede accu voeding tijdens het tunen
  • Een back-up van de oude staat

Vraag een prijsopgave aan en weet exact wat het grotere vermogen van uw auto wordt!

Methodes voor Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk motor tuning:

Het is voorkomend om de kracht van de motor te doen stijgen aan de hand van verschillende methodes, en die leggen we hieronder uit:

Methode 1: Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk OBD chiptuning

Het OBD-chiptuning systeem is waarschijnlijk de meest populaire manier voor het Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk chippen. Met stage 1 obd tuning maken we gebruik van de obd port in uw Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk.

Omdat deze methode voordelig is en ze erg efficiënt en gerespecteerd is, kiest de klant vaak voor deze methode. Via OBD kan je immers alle onderdelen van je ECU die zorgen zijn voor de performance van uw auto aanpassen. Met deze manier moet je zelfs de Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk ECU niet te ontmantelen.

Door het Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk auto laten chippen krijgt u dus meer performance zonder fysieke modificaties aan de Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk!

Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk chiptuning Stage 2

De naam zegt het al. Deze manier houdt in dat er dus een verandering zal plaatsvinden in hoe de Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk er in ieder geval onder de motorkap zal uitzien. Voorbeelden hiervan zijn een sportdemper op de uitlaat van uw auto, of een effectievere motor cooling.

Door te kiezen voor evenals fysieke aanpassingen als voor chiptuning kan je het maximale vermogen van je auto behalen. Dit wordt ook wel stage 2 chiptuning Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk genoemd. Door de software op punt te zetten én de auto ook fysiek te gaan verbeteren, wordt je wagen optimaal.

Deze vorm van Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk chiptuning is voor klanten die het uiterste uit hun auto willen halen en daar ook redelijk budget voor hebben.

Diepgaande kennis over Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk ECU software: onze meerwaarde

Doordat wij ver reikende kennis hebben over de software van uw Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk kunnen wij zorgen voor een kwalitatief hoge chiptuning Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk.

Zo doen wij buiten chiptuning Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 145pk ook verscheidene andere software aanpassingen voor auto’s als het verwijderen van roetfilters. We zijn ook een veelgevraagde referentie wanneer het gaat om het repareren van ECU’s die bij een mislukte chiptuning poging stuk zijn gegaan.

ecu files tuning Seat
Bij reparaties kunnen we zelfs de beveiligde onderdelen van de ECU (de computer van je auto) in uw auto aanpassen
Onze locatie in Rotterdam heeft een dyno-testbank
Mijn Chiptuning locatie Rotterdam heeft een dyno-testbank

U kan rustig blijven zitten tijdens de auto chip tuning

Stage 1 van de chiptuning houdt in dat er geen uiterlijke transformatie plaatsvindt, maar een wijziging op de standaard ECU.

Daarom is je Renault al getuned in een luttele paar uur, terwijl je rustig wacht!

De situatie is anders bij stage 2.
U zal de auto voor bepaalde tijd moeten achterlaten, aangezien er enkele fysieke wijzigingen zullen worden gedaan.