Isuzu D-Max 1.9D 164pk Chiptuning

  • Stage 1 & Stage 2 tuning
  • Testrit na chiptuning

Binnen 24uur reactie

chiptuning Isuzu d-max 1.9d 164pk

Stage 1 Isuzu D-Max 1.9D 164pk Chiptuning

Standaard Stage 1 Winst
Vermogen 164pk 200pk +22%
Koppel 360nm 440nm +22.2%
  • Tuning-opties:
  • EGR uitschakeling
  • Foutcodes / Verwijderen van DTC's
  • Pop & Bang Crackle map
  • START/STOP Uitschakeling
  • Swirl Flaps
  • Vmax

Offerte aanvragen

Binnen 24uur reactie

Vermogen (PK)

PK voorPK na0255075100125150175200

Koppel (NM)

NM voorNM na075150225300375450

Welke positieve aspecten zijn er verbonden aan mijn Isuzu D-Max 1.9D 164pk chiptunen?

De standaard software in de Isuzu D-Max 1.9D 164pk ecu van uw auto is niet optimaal.De ECU is afgesteld om een specifiek gestandaardiseerd vermogen te halen, namelijk dat van in de autobrochure.

Je kunt echt meer power halen uit je wagen dan dit voorgeprogrammeerde gestandaardiseerde aantal pk, en de oplossing schuilt in chiptuning.

Chiptuning bij ons kan ervoor zorgen dat we in twee tot drie uur uw Isuzu D-Max kunnen voorzien van een vermogensverbetering die ligt tussen de 15 en 35%.

Daarbovenop zorgt chiptuning bij ons ervoor dat je tot wel 15% minder uitstoot zal hebben.

chiptuning Isuzu D-Max 1.9D 164pk zal ervoor zorgen dat het besturen van je Isuzu D-Max 1.9D 164pk veel fijner en “krachtiger” aanvoelt, autorijden wordt een plezier! Na de chiptuning gaat accelereren veel sneller, omdat je auto meer vermogen heeft gekregen.

Voordelen tunen van uw auto:​​

  • Beter geluid uit uw Isuzu
  • Meer performance uit uw Isuzu
  • Meer plezier uit uw auto​
  • Brandstofverbruik wordt minder van uw auto

Hoe gaat het in zijn werk?​

Je maakt een afspraak bij een locatie bij u in de buurt. Dit houdt in dat we uw wagen aansluiten op een accutester. De batterijtester biedt de garantie dat tijdens de chiptuning, de wagen de maximum stabiele volt behaalt.

Hierna zal de software van uw Isuzu D-Max 1.9D 164pk worden uitgelezen, en worden alle bekomen statistieken door ons bewaard. Daarna wordt uw software opgestuurd naar een chiptuning Isuzu D-Max 1.9D 164pk engineer. Daarna verzenden we de gegevens van uw auto aan onze engineer die gespecialiseerd is in auto’s chippen. Onze gespecialiseerde ingenieur beschikt over een chiptuning database en zal de software van uw auto hiermee vergelijken.

Vervolgens neemt hij de versie die het beste bij jouw Isuzu D-Max 1.9D 164pk past en zorgt dat alleen de software verantwoordelijk voor het vermogen wordt aangepast bij de chiptuning. Een gepersonaliseerde chiptuning op maat voor uw Isuzu D-Max 1.9D 164pk dus. Maar wel met gebruik van eerder getunede software.

De software die we gebruiken voor het chippen van uw auto is uitgebreid gecontroleerd op eendyno.

Hierdoor kunnen wij tempo en veiligheid verzekeren. Zo kunt u een paar honderd euro besparen aan uw Isuzu D-Max 1.9D 164pk nodeloos te laten nakijken.

Dat is de reden waarom wij een goedkope chiptuning kunnen aanbieden aan onze klanten. Een dyno is een veel minder gunstige oplossing om je auto te laten chiptunen. Wij verkiezen onze eigen software om te chiptunen, omdat deze gedetaileerder is en omdat we verkiezen onze eigen notie te gebruiken tijdens het chiptunen.

Krijg meteen een uitslag met het geschatte vermogen na het Isuzu D-Max 1.9D 164pk chiptunen

Veilige auto tuning door

  • Diepgaande kennis van de motor computer en van uw Isuzu auto
  • Speciale voeding tijdens tijdens de chiptuning
  • We kopiëren uw software eerst
  • Vraag een offerte aan en weet precies wat het grotere vermogen van uw Isuzu D-Max 1.9D 164pk wordt!
  • Gebruik van goede Isuzu D-Max 1.9D 164pk tuning files

Kom erachter wat chiptuning met je auto doet:

Methodes voor Isuzu D-Max 1.9D 164pk motor tuning:

Voor het Isuzu D-Max 1.9D 164pk motor vermogen te vergroten zijn meerdere manieren en dit zijn de manieren die we hieronder uitleggen:

Stage 1 Isuzu D-Max 1.9D 164pk OBD chiptuning

Het OBD-chiptuning systeem is wellicht de meest gewaardeerde manier voor het Isuzu D-Max 1.9D 164pk chippen. Met op maat obd chiptuning maken we gebruik van de obd connector in uw Isuzu D-Max 1.9D 164pk.

Door dit gemak is deze voordelige manier van Isuzu D-Max 1.9D 164pk chiptuning erg populair en komt ze veel voor. Via OBD kan je immers alle onderdelen van je ECU die zorgen zijn voor de performance van uw auto aanpassen. Via deze manier moet je zelfs de Isuzu D-Max 1.9D 164pk ECU niet te ontmantelen.

Kort gezegd betekent chiptuning een Isuzu D-Max 1.9D 164pk met meer performance, zonder dat je auto er een transformatie voor hoeft te ondergaan!

Isuzu D-Max 1.9D 164pk chiptuning Stage 2

Het woord chiptunen verhult al wat dit inhoudt. Deze methode houdt in dat er dus een wijziging zal plaatsvinden in hoe de auto er in ieder geval onder de motorkap zal uitzien. Een sportuitlaatdemper of een beter systeem om de motor te koelen, zijn hier enkele voorbeelden van.

Deze vorm van tuning kun je ook combineren met chip tunen. Men noemt deze methode ook wel stage 2 Isuzu D-Max 1.9D 164pk chiptuning. Je auto wordt de meest optimale versie die het kan zijn door zowel het uiterlijk te gaan veranderen als de maximale kracht.

Deze vorm van chiptuning Isuzu D-Max 1.9D 164pk is voor mensen die het uiterste uit hun auto willen halen en daar ook behoorlijk budget voor hebben.

Gespecialiseerde know-how over ECU’s

Omdat we gespecialiseerd zijn in ECU software zijn onze services een garantie op hoogstaande autotuning.

Onze know-how beperkt zich niet enkel tot chiptunen, aangezien we ook specialistisch zijn in verschillende overige software aanpassingen zoals bijvoorbeeld roetfilterverwijderingen. Ook worden wij regelmatig gevraagd om ECU’s die bij een eerdere poging tot tuning kapot zijn gegaan, te repareren.

ecu files tuning
Voor het repareren van uw ECU (motor computer) is Mijn Chiptuning zelfs in staat om afgesloten onderdelen in de computer aan te passen.
Onze locatie in Rotterdam heeft een dyno-testbank
Mijn Chiptuning locatie Rotterdam heeft een dyno-testbank

Klaar terwijl u wacht

Stage 1 van de chiptuning houdt in dat er geen uiterlijke aanpassing plaatsvindt, maar een wijziging op de standaard ECU.

De totale wachttijd is hierdoor beperkt tot een paar uur.

Voor stage 2 tuning is dit niet het geval.
U zal de auto voor bepaalde tijd moeten achterlaten, aangezien er enkele fysieke wijzigingen zullen worden gedaan.