Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk Chiptuning

  • Stage 1 & Stage 2 tuning
  • Testrit na chiptuning

Binnen 24uur reactie

chiptuning Isuzu i-series i-370 3.7 242pk

Stage 1 Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk Chiptuning

Standaard Stage 1 Winst
Vermogen 242pk 260pk +7.4%
Koppel 328nm 350nm +6.7%
  • Tuning-opties:
  • Foutcodes / Verwijderen van DTC's
  • Pop & Bang Crackle map
  • START/STOP Uitschakeling
  • DECAT
  • Swirl Flaps
  • Vmax
  • Anti lag

Offerte aanvragen

Binnen 24uur reactie

Vermogen (PK)

PK voorPK na04080120160200240280

Koppel (NM)

NM voorNM na050100150200250300350

Welke positieve aspecten zijn er verbonden aan mijn auto chiptunen?

De ecu van uw auto is een standaard software, en deze werkt vaak niet optimaal.Aangezien deze is gemaakt om het vermogen te halen dat in de brochure staat.

Je kunt echt meer performance halen uit je auto dan dit voorgeprogrammeerde gestandaardiseerde vermogen, en de oplossing ligt in chiptuning.

In enkele uren kan je Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk door chiptuning wel tussen de 15 à 35% meer performance krijgen.

Terwijl we de brandstofuitstoot tot wel 15% terug dringen.

In het dagelijks rijden in uw Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk zult u merken dat uw Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk veel lekkerder gaat door chiptuning Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk. Na de chiptuning gaat accelereren een stuk vlugger, omdat je Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk meer performance heeft gekregen.

De 4 grootste voordelen​​

  • Meer koppel
  • Verlaagd brandstof gebruik van uw auto
  • Geluid klinkt beter
  • Meer plezier ​

Hoe werkt het?​

We starten het proces met een afspraak bij een tuning locatie bij u in de omgeving. We zetten uw auto op een speciale accu controller. Tijdens het chiptunen is het de bedoeling dat de Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk een maximum aan stabiele spanning bekomt, en hiervoor zorgt de accu controller.

Daarna gaan we over tot het uitlezen van de auto om mogelijke errors op te sporen, en bewaren we natuurlijk een reservekopie. Daarna wordt uw software gestuurd naar een chiptuning Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk specialist. Daarna verzenden we de gegevens van uw Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk aan onze ingenieur die gespecialiseerd is in merk(naam) tuning. Deze Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk engineer vergelijkt de software met een database van software versies van vroegere chiptunes.

Vervolgens pakt hij de versie die het beste bij jouw auto past en zorgt dat alleen de software verantwoordelijk voor het vermogen wordt aangepast bij de chiptuning Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk. Dat houdt m.a.w. maatwerk in passend bij de noden van de auto. Maar wel met gebruik van eerder getunede software.

De software die we gebruiken voor het chippen van uw auto werd uitgebreid gecontroleerd op eenvermogensbank.

Hierdoor kunnen wij tempo en veiligheid verzekeren. Zonder uw Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk voor honderden euro’s te hoeven controleren.

Onze klanten genieten daarom van een chiptuning die goed is voor de portemonnee. Terwijl de kwaliteit goed en vaak beter is dan wanneer je Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk in een middagje op een dyno tuned. De chiptuning software die wij gebruiken biedt veel meer perspectief op een precieze know-how en werkt veel grondiger.

Krijg direct een uitslag met het geschatte vermogen na het Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk chiptunen

Onze auto tuning is veilig

  • Gebruik van goede chiptuning bestanden
  • Vooraf een goede back-up van de oude staat van uw Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk
  • Speciale accu voeding gedurende het tunen
  • Kom erachter wat chiptuning met je auto kan doen:
  • Diepgaande kennis van de ECU (motor computer) en van uw auto

Ontdek wat auto chippen voor uw Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk kan doen:

De opties voor het tunen van de motor:

Het is potentieel om de performance van de motor te doen stijgen aan de hand van verschillende manieren, en die leggen we hieronder uit:

Methode 1: Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk OBD chiptuning

op maat ODB chiptuning Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk is een populaire manier om je Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk te tunen. Bij deze methode wordt gebruik gemaakt van de OBD-connector in de auto.

Door dit gemak is deze goedkope manier van Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk chiptuning erg geliefd en komt ze veel voor. OBD zorgt ervoor dat het vermogen van de auto door een aanpassing van het motormanagementsysteem wordt opgedreven. OBD is een chiptuning methode waar je de ECU niet nodeloos moet uit elkaar halen.

Beknopt gezegd betekent chiptuning een Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk met meer performance, zonder dat je Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk er een fysieke make-over voor hoeft te ondergaan!

Chiptuning Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk Stage 2

De naam zegt het helemaal. Bij deze vorm van Isuzu I-Series I-370 3.7 242pktuning maak je uiterlijke wijzigingen aan de Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk. Bijvoorbeeld een sport uitlaat of/en betere motor cooling.

Deze manier van tuning kun je ook combineren met chip tunen. Men noemt deze methode ook wel stage 2 chiptuning Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk. Hierbij pas je de auto fysiek aan en de software waardoor je het maximale uit je auto haalt.

Voor wie alles uit hun Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk wil halen en wie hiervoor ook bereid is wat meer te betalen, is dit de beste manier.

Gespecialiseerde notie over ECU’s

Omdat we gespecialiseerd zijn in ECU software zijn onze diensten een garantie op de beste autotuning.

Zo doen wij naast Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk chiptuning ook verscheidene andere software aanpassingen voor Isuzu I-Series I-370 3.7 242pk als het verwijderen van roetfilters. Wie koos voor chiptuning bij een andere instantie, kiest er vaak voor om als tweede keus bij ons aan te kloppen, en hiervoor staan we bekend.

ecu programmeren Iveco
Voor het repareren van uw ECU (motor computer) is Mijn Chiptuning zelfs in staat om afgesloten onderdelen in de computer aan te passen
Onze locatie in Rotterdam heeft een dyno-testbank
Mijn Chiptuning locatie Rotterdam heeft een dyno-testbank

U kan rustig blijven zitten tijdens de auto tuning

Stage 1 van de chiptuning houdt in dat er geen uiterlijke transformatie plaatsvindt, maar een wijziging op de standaard ECU.

De totale wachttijd is hierdoor beperkt tot een paar uur.

De situatie is anders bij stage 2.
Dan maken we een aantal fysieke aanpassingen aan uw Isuzu auto en bent u uw auto dus even kwijt.