Renault Master 2.5 DCi 125pk Chiptuning

  • Stage 1 & Stage 2 tuning
  • Testrit na chiptuning

Binnen 24uur reactie

chiptuning Renault master 2.5 dci 125pk

Stage 1 Renault Master 2.5 DCi 125pk Chiptuning

Standaard Stage 1 Winst
Vermogen 125pk 150pk +20%
Koppel 300nm 360nm +20%
  • Tuning-opties:
  • EGR uitschakeling
  • Foutcodes / Verwijderen van DTC's
  • Swirl Flaps
  • Vmax

Offerte aanvragen

Binnen 24uur reactie

Vermogen (PK)

PK voorPK na0255075100125150

Koppel (NM)

NM voorNM na060120180240300360

Ontdek wat chiptuning voor uw Renault Master 2.5 DCi 125pk auto kan doen:

Het standaard programma in de motor computer van uw auto is niet optimaal.Aangezien deze is opgesteld om de performance te halen dat in de brochure staat.

Je kunt echt meer kracht halen uit je auto dan dit voorgeprogrammeerde gestandaardiseerde aantal pk, en de oplossing schuilt in motor tunen.

In enkele uren kan je Renault Master door middel van chiptuning wel tussen de 15 à 35% meer performance krijgen.

Daarbovenop zorgt chiptuning bij ons ervoor dat je tot wel 15% minder uitstoot zal hebben.

chiptuning Renault Master 2.5 DCi 125pk zal ervoor zorgen dat het besturen van je Renault Master 2.5 DCi 125pk veel fijner en “sneller” aanvoelt, autorijden wordt pure fun! Je Renault Master 2.5 DCi 125pk zal vlotter accelereren en de performance die hij hierbij aanlevert is veel consequenter.

De voordelen auto chiptuning:​​

  • Meer vermogen uit uw auto
  • Minder brandstof gebruik van uw auto
  • Meer rijplezier ​
  • Mooier geluid uit uw auto

Hoe werkt het?​

We starten het proces met een afspraak bij een tuning locatie bij u in de omgeving. Dit houdt in dat we uw wagen aansluiten op een batterijtester. Tijdens het chiptunen is het de bedoeling dat de auto een maximum aan stabiele volt bekomt, en hiervoor zorgt de accu controller.

Daarna gaan we over tot het uitlezen van de auto om mogelijke errors op te sporen, en nemen we uiteraard een reservekopie. De statistieken worden door onze Renault Master 2.5 DCi 125pk chiptuning engineer onderworpen. Deze Renault Master 2.5 DCi 125pk engineer vergelijkt de gegevens met een database van software versies van vroegere chiptunes.

Hierna neemt hij de software compatibel met jouw wagen, en enkel de performance ondergaat een wijziging. Een specifieke chiptuning op maat voor uw auto dus. Maar wel met gebruik van eerder getunede software.

De getunede software waar op wordt gesteund is bij een testbank meermaals gechecked.

Daardoor kunnen wij snelheid en safety waarborgen. Zo kunt u een paar honderd euro uitsparen aan uw auto nodeloos te laten checken.

Dat is de reden waarom wij een voordelige chiptuning kunnen aanbieden aan onze klanten. Je Renault Master 2.5 DCi 125pk in enkele uren laten chiptunen door middel van eendyno biedt veel minder garantie op precies maatwerk. De chiptuning software die wij hanteren biedt veel meer perspectief op een precieze know-how en werkt veel diepgaander.

De klant krijgt à la minute de resultaten van de software ingenieur, namelijk hoeveel hij schat dat de performance is.

Onze chiptuning is veilig

  • Vraag een prijsinschatting aan en weet precies wat het grotere vermogen van u Renault Master 2.5 DCi 125pk wordt!
  • Goede voeding tijdens gedurende de chiptuning
  • Gebruik van de beste Renault Master 2.5 DCi 125pk chiptuning files
  • Vooraf een goede back-up van de oude staat van uw Renault Master 2.5 DCi 125pk
  • Specialistische kennis

Vraag een prijsinschatting aan en weet precies wat het nieuwe vermogen van u auto wordt!

De opties voor het tunen van de motor:

Voor het Renault Master 2.5 DCi 125pk motor vermogen te maximaliseren zijn meerdere manieren en dit zijn de methodes die we hieronder uit de doeken doen:

Methode 1: Renault Master 2.5 DCi 125pk OBD chiptuning

Stage 1 chiptuning Renault Master 2.5 DCi 125pk is de meest gevraagde vorm van tuning. Met obd chiptuning maken we gebruik van de obd poort in uw Renault Master 2.5 DCi 125pk.

Hierdoor is dit een voordelige Renault Master 2.5 DCi 125pk chiptuning variant en ook de meest voorkomende. OBD is een methode die via het aanpassen van de ECU een complete invloed heeft op de kracht van de Renault Master 2.5 DCi 125pk. Zonder de Renault Master 2.5 DCi 125pk ECU uit elkaar te hoeven halen.

Kort gezegd betekent chiptuning een auto met meer kracht, zonder dat je auto er een fysieke make-over voor hoeft te ondergaan!

Stage 2 Renault Master 2.5 DCi 125pk chiptuning

De naam zegt het al. Deze methode houdt in dat er dus een verandering zal plaatsvinden in hoe de auto er in ieder geval onder de motorkap zal uitzien. Een sportuitlaatdemper of een gunstiger systeem om de motor te koelen, zijn hier enkele voorbeelden van.

Door te kiezen voor tevens fysieke aanpassingen als voor chiptuning kan je het maximale vermogen van je Renault Master 2.5 DCi 125pk behalen. De term die hiervoor wordt gebruikt is stage 2 chiptuning Renault Master 2.5 DCi 125pk. Door de software op punt te zetten én de auto ook fysiek te gaan verbeteren, wordt je wagen optimaal.

Deze vorm van Renault Master 2.5 DCi 125pk chiptuning is voor mensen die het uiterste uit hun auto willen halen en daar ook behoorlijk budget voor hebben.

Gespecialiseerde know-how over Renault Master 2.5 DCi 125pk ECU’s

Doordat wij diepe kennis hebben over de software van uw Renault Master 2.5 DCi 125pk kunnen wij zorgen voor een kwalitatief hoge chiptuning Renault Master 2.5 DCi 125pk.

Wij staan namelijk ook in voor een reeks andere vormen van Renault Master 2.5 DCi 125pk autosoftware wijzigingen, bijvoorbeeld het verwijderen van roetfilters. Wie koos voor chiptuning bij een andere instantie, kiest er vaak voor om als tweede keus bij ons aan te kloppen, en hiervoor staan we bekend.

tuning ecu
Voor het repareren van uw motor computer is Mijn Chiptuning ook in staat om afgesloten onderdelen in de computer aan te passen
Onze locatie in Rotterdam heeft een dyno-testbank
Mijn Chiptuning locatie Rotterdam heeft een dyno-testbank

U kan rustig blijven zitten tijdens de auto chip tunen

Stage 1 van de chiptuning houdt in dat er geen fysieke transformatie plaatsvindt, maar een wijziging op de standaard ECU.

De totale wachttijd is hierdoor beperkt tot een paar uur.

Stage 2 van de tuning is verschillend.
U zal de auto voor bepaalde tijd moeten achterlaten, aangezien er enkele fysieke wijzigingen zullen worden gedaan.