Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk Chiptuning

  • Stage 1 & Stage 2 tuning
  • Testrit na chiptuning

Binnen 24uur reactie

chiptuning Porsche cayenne s 4.8 v8 385pk

Stage 1 Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk Chiptuning

Standaard Stage 1 Winst
Vermogen 385pk 405pk +5.2%
Koppel 500nm 535nm +7%
  • Tuning-opties:
  • Foutcodes / Verwijderen van DTC's
  • Pop & Bang Crackle map
  • START/STOP Uitschakeling
  • DECAT
  • Swirl Flaps
  • Vmax
  • Anti lag

Offerte aanvragen

Binnen 24uur reactie

Vermogen (PK)

PK voorPK na060120180240300360420

Koppel (NM)

NM voorNM na0100200300400500600

Wat voor voordelen heeft chiptuning?

De ecu software van uw auto is gestandaardiseerd, en wordt helemaal bestuurd door een computer.Aangezien deze is gemaakt om de performance te halen dat in de autobrochure staat.

Het laten tunen van uw auto is de beste optie om uw auto een groter vermogen te geven.

Door het chippen van uw Porsche auto kunnen we binnen een paar uur een vermogensverbetering bewerkstelligen van tussen de 15 en 35%.

Terwijl we het brandstofverbruik tot wel 15% terug dringen.

In het dagelijks gebruik van uw Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk gaat u merken dat uw Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk veel lekkerder rijdt door Porsche Cayenne chip tunen. Na de chiptuning gebeurt accelereren een stuk sneller, omdat je Porsche Cayenne meer vermogen heeft gekregen.

Voordelen tunen van uw Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk:​​

  • Meer plezier uit uw Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk​
  • Meer PK’s
  • Beter geluid uit uw auto
  • Verlaagd brandstof gebruik van uw auto

Hoe gaat dat precies, chippen van een Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk?​

Je maakt een afspraak bij een tuning locatie bij u in de buurt. We zetten uw auto op een speciale batterijtester. Die zorgt ervoor dat uw Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk op volledige stabiele volt blijft tijdens de chiptuning.

Daarna gaan we over tot het uitlezen van de auto om mogelijke errors op te sporen, en nemen we natuurlijk een reservekopie. De softwaregegevens worden door onze Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk chiptuning engineer onderworpen. Deze Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk engineer vergelijkt de statistieken met een database van software versies van vroegere chiptunes.

Vervolgens pakt hij de versie die het beste bij jouw auto past en zorgt dat alleen de software verantwoordelijk voor de performance wordt aangepast bij de chiptuning. Een gepersonaliseerde chiptuning op maat voor uw Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk dus. Dat gebeurt wel met ondersteuning van de chiptuning database.

De getunede software waar op wordt gesteund is bij een vermogensbank meermaals gechecked.

Daardoor kunnen wij snelheid en safety garanderen. Zonder uw Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk voor honderden euro’s te moeten testen.

Dat is de reden waarom wij een voordelige chiptuning kunnen presenteren aan ons klantenbestand. Terwijl de kwaliteit goed en meestal beter is dan wanneer je Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk in een middagje op een testbank tuned. Er zit in onze chiptuning software namelijk veel meer kennis en tijdsbestek.

Krijg meteen een rapport met het geschatte vermogen na het Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk chiptunen

Veilige chiptuning

  • Goede voeding tijdens tijdens het tunen
  • Diepgaande kennis van de motor computer en van uw Porsche auto
  • Gebruik van goede Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk chiptuning bestanden
  • Ontdek wat chiptuning voor uw auto kan doen:
  • We back-uppen uw software eerst

Vraag een prijsopgave aan en weet exact wat het grotere vermogen van uw Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk kan worden!

Methodes voor Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk motor tuning:

Het is voorkomend om de kracht van de motor te doen vermeerderen aan de hand van verschillende methodes, en die leggen we onderaan uit:

Stage 1 Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk OBD chiptuning

Het OBD-tune systeem is waarschijnlijk de meest gewaardeerde manier voor het Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk chippen. Bij deze methode wordt gebruik gemaakt van de OBD-connector in de auto.

Door dit gemak is deze voordelige manier van Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk chiptuning erg geliefd en komt ze veel voor. OBD zorgt ervoor dat het vermogen van de auto door een wijziging van het motormanagementsysteem wordt verhoogd. Zonder de Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk ECU uit elkaar te hoeven halen.

Beknopt gezegd betekent chiptuning een Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk met meer kracht, zonder dat je auto er een transformatie voor hoeft te ondergaan!

Stage 2 Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk chiptuning

De term chiptunen verhult al wat dit betekent. Bij deze methode van Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pktuning maak je fysieke wijzigingen aan de Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk. Voorbeelden hiervan zijn een sportdemper op de uitlaat van uw auto, of een effectievere motorkoeling.

Door te kiezen voor evenals fysieke aanpassingen als voor chiptuning kan je het maximale vermogen van je Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk behalen. De term die hiervoor wordt gebruikt is stage 2 chiptuning Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk. Je auto wordt de beste versie die het kan zijn door zowel het uiterlijk te gaan veranderen als de maximale kracht.

Stage 2 chiptuning Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk is weggelegd voor een welgesteld publiek dat hoge eisen stelt aan de performance en look van hun auto.

Gespecialiseerde kennis over ECU software: onze plus

Omdat we gespecialiseerd zijn in ECU software zijn onze diensten een garantie op hoogstaande autotuning.

Wij staan namelijk ook in voor een reeks andere vormen van Porsche Cayenne S 4.8 V8 385pk autosoftware modificaties, bijvoorbeeld het wegwerken van roetfilters. Ook worden wij regelmatig gevraagd om ECU’s die bij een eerdere poging tot tuning kapot zijn gegaan, te repareren.

motor ecu tuning
Voor het repareren van uw ECU (de computer van je auto) is Mijn Chiptuning zelfs in staat om beveiligde onderdelen in de computer aan te passen.
Onze locatie in Rotterdam heeft een dyno-testbank
Mijn Chiptuning locatie Rotterdam heeft een dyno-testbank

Klaar terwijl u wacht

Bij onze stage 1 chiptuning zijn alle reparaties op uw oorspronkelijke ECU zonder fysieke aanpassingen aan uw auto.

De totale wachttijd is hierdoor beperkt tot een paar uur.

De situatie is anders bij stage 2.
U zal de auto voor bepaalde tijd moeten achterlaten, aangezien er enkele fysieke wijzigingen zullen worden gedaan.