Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 165pk Chiptuning

  • Stage 1 & Stage 2 tuning
  • Testrit na chiptuning

Binnen 24uur reactie

Stage 1 Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 165pk Chiptuning

Standaard Stage 1 Winst
Vermogen 165pk 200pk +21.2%
Koppel 380nm 450nm +18.4%
  • Tuning-opties:
  • EGR uitschakeling
  • Foutcodes / Verwijderen van DTC's
  • Swirl Flaps
  • Vmax

Offerte aanvragen

Binnen 24uur reactie

Vermogen (PK)

PK voorPK na0255075100125150175200

Koppel (NM)

NM voorNM na075150225300375450

Welke positieve aspecten zijn er verbonden aan mijn auto chiptunen?

De ecu software van uw auto is standaard ingesteld, en wordt helemaal bestuurd door een computer.De ECU is afgesteld om een specifiek gestandaardiseerd vermogen te halen, namelijk dat van in de brochure van de auto.

Echter kan uw Renault Master vaak vele keren meer dan dit “standaard vermogen” en dit is op te lossen door auto tuning.

Chiptuning bij ons kan ervoor zorgen dat we in een paar uur uw auto kunnen voorzien van een performanceverbetering die ligt tussen de 15 en 35%.

Terwijl we het brandstofverbruik tot wel 15% verminderen.

Renault Master chip tunen zal ervoor zorgen dat het besturen van je Renault Master veel fijner en “sneller” aanvoelt, rijden wordt pure fun! Doordat hij sneller optrekt en veel consistenter is in het leveren van kracht.

Voordelen tunen van uw Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 165pk:​​

  • Meer plezier uit uw auto​
  • Geluid klinkt mooier
  • Sneller optrekken
  • Brandstofverbruik wordt minder van uw Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 165pk

Hoe gaat dat precies, chiptuningRenault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 165pk?​

We beginnen het proces met een afspraak bij een tuning locatie bij u in de buurt. We zetten uw auto op een speciale batterijtester. Die garandeert dat uw auto op maximale stabiele volt blijft tijdens de chiptuning.

Daarna gaan we over tot het uitlezen van de Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 165pk om mogelijke errors op te sporen, en nemen we natuurlijk een reservekopie. De statistieken worden door onze inhouse Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 165pk chiptuning engineer onderworpen. Onze gespecialiseerde engineer beschikt over een chiptuning database en zal de software van uw Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 165pk hiermee vergelijken.

Vervolgens neemt hij de versie die het beste bij jouw auto past en zorgt dat alleen de software verantwoordelijk voor het vermogen wordt aangepast bij de chiptuning Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 165pk. Dat houdt m.a.w. maatwerk in passend bij de noden van de auto. Maar wel met gebruik van eerder getunede software.

De software die we benutten voor het chippen van uw auto is uitgebreid getest op eenvermogensbank.

Hierdoor kunnen wij tempo en safety beloven. En zo hoeft u geen geld uit te geven aan een controletst van uw auto.

Hierdoor kunnen wij voordelige chiptuning leveren. Een testbank is een veel minder gunstige oplossing om je auto te laten chiptunen. De chiptuning software die wij hanteren biedt veel meer perspectief op een precieze kennis en werkt veel diepgaander.

De klant krijgt à la minute de resultaten van de software ingenieur, namelijk hoeveel hij schat dat het vermogen is.

Onze auto tuning is veilig

  • Goede voeding tijdens gedurende de chiptuning
  • Een back-up van de oude staat
  • Vraag een prijsinschatting aan en weet precies wat het grotere vermogen van uw Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 165pk wordt!
  • Diepgaande kennis van de ECU (de computer van je auto) en van uw Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 165pk
  • Gebruik van beste tuning files

Kom erachter wat chiptuning met je auto doet:

De opties voor het tunen van de motor:

Het opdrijven van het motorvermogen kan op verscheidene methodes, namelijk:

Stage 1 Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 165pk OBD chiptuning

Het OBD-tune systeem is waarschijnlijk de meest gewaardeerde manier voor het Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 165pk chippen. Via deze manier heb je de OBD poort, die al in de Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 165pk zit, nodig.

Omdat deze methode weinig kost en ze erg efficiënt en gerespecteerd is, kiest de klant vaak voor deze optie. OBD is een manier die via het aanpassen van de ECU een complete invloed heeft op de kracht van de auto. Zonder de Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 165pk ECU uit elkaar te hoeven halen.

Door het Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 165pk auto laten chippen krijgt u dus meer vermogen zonder fysieke reparaties aan de auto!

Chiptuning Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 165pk Stage 2

De naam zegt het helemaal. Via deze methode vindt een fysieke verandering van de Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 165pk plaats. Een veel komend voorbeeld is een sport uitlaat of/en betere motor cooling.

Door te kiezen voor tevens fysieke aanpassingen als voor chiptuning kan je het maximale vermogen van je auto behalen. Men noemt deze methode ook wel stage 2 chiptuning Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 165pk. Hierbij pas je de auto fysiek aan en de software waardoor je het maximale uit je Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 165pk haalt.

Stage 2 Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 165pk chiptuning is weggelegd voor een welgesteld klantenbestand dat hoge eisen stelt aan het vermogen en look van hun auto.

Gespecialiseerde kennis over Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 165pk ECU software: onze meerwaarde

Wij garanderen u de meest kwalitiatieve diensten op de markt voor een tuning van uw Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 165pk auto.

Zo doen wij buiten chiptuning Renault Master 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 6) 165pk ook verscheidene andere software modificaties voor auto’s als roetfilterverwijderingen. Wie koos voor chiptuning bij een andere instantie, kiest er vaak voor om als tweede keus bij ons aan te kloppen, en hiervoor staan we bekend.

ecu files tuning Holden
Voor het repareren van uw motor computer is Mijn Chiptuning zelfs in staat om beveiligde onderdelen in de computer aan te passen
Onze locatie in Rotterdam heeft een dyno-testbank
Mijn Chiptuning locatie Rotterdam heeft een dyno-testbank

Klaar terwijl u wacht

Bij onze stage 1 chiptuning zijn alle aanpassingen op uw originele ECU zonder uiterlijke modificaties aan uw auto.

Daarom is je auto al getuned in een luttele paar uur, terwijl je rustig wacht!

Voor stage 2 tuning is dit niet het geval.
U zal de auto voor bepaalde tijd moeten achterlaten, aangezien er enkele fysieke wijzigingen zullen worden gedaan.