Nissan NP300 2.3 DCi Bi-Turbo (Euro 5) 160pk Chiptuning

  • Stage 1 & Stage 2 tuning
  • Testrit na chiptuning

Binnen 24uur reactie

Stage 1 Nissan NP300 2.3 DCi Bi-Turbo (Euro 5) 160pk Chiptuning

Standaard Stage 1 Winst
Vermogen 160pk 190pk +18.8%
Koppel 403nm 460nm +14.1%
  • Tuning-opties:
  • EGR uitschakeling
  • Foutcodes / Verwijderen van DTC's
  • Swirl Flaps
  • Vmax

Offerte aanvragen

Binnen 24uur reactie

Vermogen (PK)

PK voorPK na0255075100125150175200

Koppel (NM)

NM voorNM na060120180240300360420480

Wat voor voordelen heeft chiptuning?

Het standaard programma in de ecu van uw Nissan NP300 is niet optimaal.Aangezien deze is gemaakt om de performance te halen dat in de brochure staat.

Je kunt echt meer power halen uit je wagen dan dit voorgeprogrammeerde gestandaardiseerde vermogen, en de oplossing ligt in software tunen.

Door het tunen van uw Nissan auto kunnen we binnen een paar uur een vermogens verbetering realiseren van tussen de 15 en 35%.

Daarbovenop zorgt chiptuning bij ons ervoor dat je tot wel 15% minder benzine zal uitstoten.

Dag in dag uit zal het autorijden veel fijner en flexibel aanvoelen als gevolg van de tuning Nissan NP300 2.3 DCi Bi-Turbo (Euro 5) 160pk. Doordat de auto vlugger optrekt en veel consistenter is in het leveren van performance.

De 4 grootste voordelen​​

  • Verminderd brandstof gebruik van uw Nissan NP300 2.3 DCi Bi-Turbo (Euro 5) 160pk
  • Meer rijplezier uit uw auto​
  • Geluid klinkt beter
  • Meer vermogen uit uw Nissan

Hoe gaat het in zijn werk?​

We starten het proces met een afspraak bij een tuning locatie bij u in de buurt. We zullen de capaciteit van de accu van uw auto nagaan door middel van een batterijtester. De accu controller biedt de garantie dat tijdens de chiptuning, de wagen de opperste stabiele volt behaalt.

Daarna gaan we over tot het uitlezen van de auto om mogelijke errors op te sporen, en bewaren we natuurlijk een reservekopie. De statistieken worden door onze Nissan NP300 2.3 DCi Bi-Turbo (Euro 5) 160pk chiptuning engineer onderworpen. Deze Nissan NP300 2.3 DCi Bi-Turbo (Euro 5) 160pk engineer vergelijkt de statistieken met een database van software versies van vroegere chiptunes.

De chiptuning engineer kiest de software uit die het meest aansluit bij uw auto, en hij zal uitsluitend de performance opdrijven. Elke wagen is, en onze chiptuning gebeurt daarom op maat. Maar wel met gebruik van eerder getunede software.

De software die we zullen toepassen tijdens het chiptuning proces is erg precies onder de loep genomen.

We kunnen zo de rijsnelheid en de veiligheid van uw Nissan NP300 2.3 DCi Bi-Turbo (Euro 5) 160pk waarborgen. Zonder uw Nissan NP300 2.3 DCi Bi-Turbo (Euro 5) 160pk voor honderden euro’s te hoeven testen.

Hierdoor kunnen wij goedkope chiptuning bieden. Je auto in enkele uren laten chiptunen door middel van eenvermogensbank biedt veel minder garantie op degelijk maatwerk. De chiptuning software die wij gebruiken biedt veel meer perspectief op een precieze know-how en werkt veel diepgaander.

Krijg meteen een uitslag met het geschatte vermogen na het Nissan NP300 2.3 DCi Bi-Turbo (Euro 5) 160pk chiptunen

Veilige chiptuning door

  • Vraag een prijsinschatting aan en weet exact wat het nieuwe vermogen van u Nissan NP300 2.3 DCi Bi-Turbo (Euro 5) 160pk wordt!
  • Een kopie van de oude staat
  • Gebruik van goede chiptuning files
  • Speciale voeding tijdens gedurende het chippen
  • Specialistische kennis

Ontdek wat auto laten chippen voor uw Nissan NP300 2.3 DCi Bi-Turbo (Euro 5) 160pk kan doen:

De opties voor het tunen van de motor:

Het opdrijven van de performance kan op verschillende methodes, namelijk:

Stage 1 Nissan NP300 2.3 DCi Bi-Turbo (Euro 5) 160pk OBD chiptuning

Het OBD-tune systeem is allicht de meest populaire manier voor het Nissan NP300 2.3 DCi Bi-Turbo (Euro 5) 160pk chippen. Bij deze manier wordt gebruik gemaakt van de Obd-poort in de auto.

Door dit gemak is deze goedkope manier van Nissan NP300 2.3 DCi Bi-Turbo (Euro 5) 160pk chiptuning erg populair en komt ze veel voor. OBD zorgt ervoor dat de performance van de auto door een aanpassing van het motormanagementsysteem wordt opgedreven. Zonder de Nissan NP300 2.3 DCi Bi-Turbo (Euro 5) 160pk ECU uit elkaar te hoeven halen.

Door het Nissan NP300 2.3 DCi Bi-Turbo (Euro 5) 160pk auto laten chippen krijgt u dus meer vermogen zonder uiterlijke modificaties aan de auto!

Nissan NP300 2.3 DCi Bi-Turbo (Euro 5) 160pk chiptuning Stage 2

Het woord chiptunen verhult al wat dit inhoudt. Deze manier houdt in dat er dus een verandering zal plaatsvinden in hoe de auto er in ieder geval onder de motorkap zal uitzien. Een veel komend voorbeeld is een sport uitlaat of/en betere motorkoeling.

Deze vorm van tuning kun je ook combineren met chip tunen. Men noemt deze methode ook wel stage 2 chiptuning Nissan NP300 2.3 DCi Bi-Turbo (Euro 5) 160pk. Door de software op punt te zetten én de auto ook fysiek te gaan verbeteren, wordt je wagen optimaal.

Stage 2 Nissan NP300 2.3 DCi Bi-Turbo (Euro 5) 160pk chiptuning is weggelegd voor een welgesteld publiek dat hoge eisen stelt aan de performance en look van hun auto.

Gespecialiseerde know-how over ECU’s

Wij beloven u de meest kwalitiatieve diensten op de markt voor een tuning van uw Nissan NP300 2.3 DCi Bi-Turbo (Euro 5) 160pk.

Wij staan namelijk ook in voor een reeks andere vormen van Nissan NP300 2.3 DCi Bi-Turbo (Euro 5) 160pk autosoftware modificaties, bijvoorbeeld het elimineren van roetfilters. Ook worden wij dikwijls gevraagd om ECU’s die bij een vroegeren poging tot tuning stuk zijn gegaan, te repareren.

ecu tuning files Ferrari
Bij reparaties kunnen we zelfs de beveiligde onderdelen van de motor computer in uw auto aanpassen.
Onze locatie in Rotterdam heeft een dyno-testbank
Mijn Chiptuning locatie Rotterdam heeft een dyno-testbank

U kan rustig blijven zitten tijdens de auto chip tuning

Chiptuning stage 1 wil bij ons zeggen: het maximum halen uit de Nissan auto, zonder dat hierbij veranderingen Nissan baar zijn door het blote oog.

Daarom is je Nissan auto al getuned in een luttele paar uur, terwijl je rustig wacht!

De situatie is anders bij stage 2.
Dan maken we een aantal fysieke aanpassingen aan uw auto en bent u uw auto dus even kwijt.