Renault Master 2.3 DCi 145pk Chiptuning

  • Stage 1 & Stage 2 tuning
  • Testrit na chiptuning

Binnen 24uur reactie

chiptuning Renault master 2.3 dci 145pk

Stage 1 Renault Master 2.3 DCi 145pk Chiptuning

Standaard Stage 1 Winst
Vermogen 145pk 175pk +20.7%
Koppel 350nm 410nm +17.1%
  • Tuning-opties:
  • EGR uitschakeling
  • Foutcodes / Verwijderen van DTC's
  • Pop & Bang Crackle map
  • START/STOP Uitschakeling
  • Swirl Flaps
  • Vmax

Offerte aanvragen

Binnen 24uur reactie

Vermogen (PK)

PK voorPK na0306090120150180

Koppel (NM)

NM voorNM na060120180240300360420

Wat voor voordelen heeft chiptuning Renault Master 2.3 DCi 145pk?

De ecu van uw auto is een standaard software, en deze werkt vaak niet optimaal.De ECU is afgesteld om een specifiek gestandaardiseerd vermogen te behalen, namelijk dat van in de autobrochure.

Het laten chippen van uw auto is de beste optie om uw Renault Master 2.3 DCi 145pk een groter vermogen te geven.

In een paar uur kan je auto met chiptuning wel tussen de 15 à 35% meer performance krijgen.

Je auto is krachtiger, en zal tot wel 15% minder brandstof verbruiken.

In het dagelijks rijden in uw Renault Master 2.3 DCi 145pk zult u merken dat uw Renault Master 2.3 DCi 145pk veel lekkerder gaat door tuning Renault Master 2.3 DCi 145pk. Na de chiptuning gebeurt accelereren een stuk sneller, omdat je Renault Master 2.3 DCi 145pk meer performance heeft gekregen.

De voordelen Renault Master 2.3 DCi 145pk chiptuning:​​

  • Sportiever karakter
  • Sportiever geluid uit uw auto
  • Verlaagd brandstof gebruik van uw Renault Master 2.3 DCi 145pk
  • Meer plezier uit uw auto​

Hoe gaat dat precies, chippenRenault Master 2.3 DCi 145pk?​

We starten het proces met een afspraak bij een tuning locatie bij u in de omgeving. Dit houdt in dat we uw wagen aansluiten op een accutester. De accu controller biedt de garantie dat tijdens de chiptuning, de wagen de maximum stabiele spanning behaalt.

Daarna gaan we over tot het uitlezen van de auto om eventuele errors op te sporen, en bewaren we uiteraard een reservekopie. Hierna wordt uw software gestuurd naar een chiptuning Renault Master 2.3 DCi 145pk specialist. Daarna sturen we de gegevens van uw auto aan onze engineer die gespecialiseerd is in chiptuning. Eerdere chiptunes werden door onze chiptuning ingenieur opgenomen in een database, en dienen als vergelijkpunt met de software van uw auto.

Hierna neemt hij de software compatibel met jouw wagen, en enkel de performance ondergaat een modificatie. Elke wagen is, en onze chiptuning gebeurt daarom op maat. Dat gebeurt wel met ondersteuning van de chiptuning database.

De getunede software waar op wordt gesteund is bij een vermogensbank meermaals gecontroleerd.

We kunnen zo de rijsnelheid en de veiligheid van uw Renault Master 2.3 DCi 145pk waarborgen. En zo hoeft u geen geld uit te geven aan een controletst van uw Renault Master 2.3 DCi 145pk.

Dat is de reden waarom wij een voordelige chiptuning kunnen aanbieden aan onze klanten. Een dyno is een veel minder gunstige oplossing om je auto te laten chiptunen. Wij verkiezen onze eigen software om te chiptunen, omdat deze accurater is en omdat we ervoor kiezen onze eigen kennis te gebruiken tijdens het chiptunen.

De klant krijgt à la minute de resultaten van de chiptuning engineer, namelijk hoeveel hij raamt dat de performance is.

Onze chip tuning is veilig

  • Een kopie van de oude staat
  • Diepgaande kennis van de ECU (motor computer) en van uw auto
  • Goede Renault Mastertuning software in gebruik
  • Kom erachter wat chippen met je auto kan doen:
  • Speciale voeding tijdens gedurende het chippen

Kom erachter wat chiptuning met je auto kan doen:

Methodes voor Renault Master 2.3 DCi 145pk motor tuning:

Voor het Renault Master 2.3 DCi 145pk motor vermogen te vergroten zijn verschillende methodes en dit zijn de methodes die we hieronder uitleggen:

Methode 1: Renault Master 2.3 DCi 145pk OBD chiptuning

OBD chiptuning Renault Master 2.3 DCi 145pk is een veelvoorkomende methode om je auto te chippen. Bij deze manier wordt gebruik gemaakt van de OBD-connector in de Renault Master 2.3 DCi 145pk.

Hierdoor is dit een goedkope Renault Master 2.3 DCi 145pk chiptuning methode en ook de meest voorkomende. OBD zorgt ervoor dat het vermogen van de auto door een wijziging van het motormanagementsysteem wordt verhoogd. Zonder de Renault Master 2.3 DCi 145pk ECU uit elkaar te hoeven halen.

Door het Renault Master 2.3 DCi 145pk auto laten chippen krijgt u dus meer vermogen zonder fysieke aanpassingen aan de auto!

Chiptuning Renault Master 2.3 DCi 145pk Stage 2

De naam zegt het helemaal. Deze manier houdt in dat er dus een wijziging zal plaatsvinden in hoe de Renault Master 2.3 DCi 145pk er in ieder geval onder de motorkap zal uitzien. Een sportuitlaatdemper of een beter systeem om de motor te koelen, zijn hier enkele voorbeelden van.

Door te kiezen voor evenals fysieke aanpassingen als voor chiptuning kan je het maximale performance van je auto behalen. De term die hiervoor wordt gebruikt is stage 2 chiptuning Renault Master 2.3 DCi 145pk. Hierbij pas je de Renault Master 2.3 DCi 145pk fysiek aan en de software waardoor je het maximale uit je Renault Master 2.3 DCi 145pk haalt.

Voor wie alles uit hun auto wil halen en wie hiervoor ook bereid is wat meer neer te leggen, is dit de beste methode.

Specialistische ECU programmatuur inzicht

Omdat we gespecialiseerd zijn in ECU software zijn onze diensten een garantie op hoogstaande autotuning.

Zo doen wij naast chiptuning Renault Master 2.3 DCi 145pk ook verscheidene andere software aanpassingen voor auto’s als roetfilterverwijderingen. We zijn ook een veelgevraagde referentie wanneer het gaat om het herstellen van ECU’s die bij een mislukte chiptuning poging stuk zijn gegaan.

zelf ecu programmeren
Voor het repareren van uw motor computer is Mijn Chiptuning zelfs in staat om beveiligde onderdelen in de computer aan te passen.
Onze locatie in Rotterdam heeft een dyno-testbank
Mijn Chiptuning locatie Rotterdam heeft een dyno-testbank

U kan rustig blijven zitten tijdens de auto tuning

Bij onze stage 1 chiptuning zijn alle reparaties op uw oorspronkelijke ECU zonder uiterlijke modificaties aan uw auto.

De totale wachttijd is hierdoor beperkt tot een paar uur.

Stage 2 van de tuning is verschillend.
U zal de auto voor bepaalde tijd moeten achterlaten, aangezien er enkele fysieke wijzigingen zullen worden gedaan.