Renault Mascott 2.8 DCi 125pk Chiptuning

  • Stage 1 & Stage 2 tuning
  • Testrit na chiptuning

Binnen 24uur reactie

chiptuning Renault mascott 2.8 dci 125pk

Stage 1 Renault Mascott 2.8 DCi 125pk Chiptuning

Standaard Stage 1 Winst
Vermogen 125pk 155pk +24%
Koppel 300nm 360nm +20%
  • Tuning-opties:
  • EGR uitschakeling
  • Foutcodes / Verwijderen van DTC's
  • Swirl Flaps
  • Vmax

Offerte aanvragen

Binnen 24uur reactie

Vermogen (PK)

PK voorPK na020406080100120140160

Koppel (NM)

NM voorNM na060120180240300360

Ontdek wat chiptuning voor uw Renault Mascott 2.8 DCi 125pk kan doen:

Het standaard programma in de motor controller van uw auto is niet optimaal.De reden hiervoor is dat deze software exact het standaard vermogen moet halen dat in de brochure van de wagen staat vermeld.

Echter kan uw auto vaak vele keren meer dan dit “standaard vermogen” en dit is op te lossen door auto motor tuning.

Chiptuning bij ons kan ervoor zorgen dat we in een paar uur uw auto kunnen voorzien van een vermogensverbetering die ligt tussen de 15 en 35%.

Je Renault Mascott 2.8 DCi 125pk heeft meer kracht, en zal tot wel 15% minder brandstof verspillen.

tuning Renault Mascott 2.8 DCi 125pk zal ervoor zorgen dat het besturen van je Renault Mascott 2.8 DCi 125pk veel fijner en “sneller” aanvoelt, autorijden wordt een plezier! Je Renault Mascott 2.8 DCi 125pk zal vlotter optrekken en de performance die hij hiervoor bekomt is veel consequenter.

De voordelen auto chiptuning:​​

  • Meer rijplezier uit uw auto​
  • Minder brandstof gebruik van uw auto
  • Sportiever karakter
  • Beter geluid uit uw Renault

Hoe werkt het?​

Je maakt een afspraak bij een tuning locatie bij u in de buurt. Dit houdt in dat we uw wagen aansluiten op een batterijtester. De batterijtester biedt de garantie dat tijdens de chiptuning, de wagen de hoogste stabiele volt behaalt.

Daarna lezen we de software van uw auto uit, en maken we er een reservekopie van. De statistieken worden door onze inhouse Renault Mascott 2.8 DCi 125pk chiptuning engineer onderworpen. Deze Renault Mascott 2.8 DCi 125pk ingenieur vergelijkt de gegevens met een database van software versies van vroegere chiptunes.

Vervolgens neemt hij de versie die het beste bij jouw Renault Mascott 2.8 DCi 125pk past en zorgt dat alleen de software verantwoordelijk voor het vermogen wordt aangepast bij de chiptuning. Een specifieke chiptuning op maat voor uw Renault Mascott 2.8 DCi 125pk dus. Maar wel met gebruik van eerder getunede software.

De getunede software waar op wordt gesteund is bij een dyno meermaals gechecked.

We kunnen zo de snelheid en de safety van uw Renault Mascott 2.8 DCi 125pk waarborgen. Zo kunt u een paar honderd euro besparen aan uw auto nodeloos te laten controleren.

Hierdoor kunnen wij goedkope chiptuning bieden. Een vermogensbank is een veel minder gunstige oplossing om je auto te laten chiptunen. Wij verkiezen onze eigen software om te chiptunen, omdat deze accurater is en omdat we verkiezen onze eigen notie te gebruiken tijdens het chiptunen.

De klant krijgt à la minute de resultaten van de chiptuning engineer, namelijk hoeveel hij schat dat de performance is.

Veilige chip tuning

  • Kom erachter wat chiptuning met je auto doet:
  • Goede voeding tijdens tijdens de chiptuning
  • Specialistische kennis
  • Gebruik van de beste Renault Mascott 2.8 DCi 125pk tuning software
  • Eerst een goede back-up van de oude staat van uw Renault Mascott 2.8 DCi 125pk

Ontdek wat auto chip tuning voor uw auto kan doen:

Verschillende vormen Renault Mascott 2.8 DCi 125pk motor tuning:

Het is potentieel om de performance van de motor te doen vermeerderen aan de hand van verschillende manieren, en die leggen we hieronder uit:

Stage 1 Renault Mascott 2.8 DCi 125pk OBD chiptuning

Stage 1 chiptuning Renault Mascott 2.8 DCi 125pk is de meest gevraagde vorm van chiptuning. Via deze manier heb je de OBD poort, die al in de auto zit, nodig.

Door dit gemak is deze voordelige methode van auto chiptuning erg geliefd en komt ze veel voor. OBD zorgt ervoor dat de performance van de auto door een wijziging van het motormanagementsysteem wordt verhoogd. OBD is een chiptuning optie waar je de ECU niet nodeloos moet uit elkaar halen.

Door het Renault Mascott 2.8 DCi 125pk auto laten chippen krijgt u dus meer vermogen zonder fysieke aanpassingen aan de auto!

Stage 2 chiptuning Renault Mascott 2.8 DCi 125pk

De naam zegt het al. Bij deze vorm van Renault Mascott 2.8 DCi 125pktuning maak je fysieke wijzigingen aan de Renault Mascott 2.8 DCi 125pk. Voorbeelden hiervan zijn een sportdemper op de uitlaat van uw Renault Mascott 2.8 DCi 125pk, of een effectievere motor cooling.

Door te kiezen voor evenals fysieke reparaties als voor chiptuning kan je het maximale performance van je auto behalen. Men noemt deze methode ook wel stage 2 Renault Mascott 2.8 DCi 125pk chiptuning. Door de software op punt te zetten én de auto ook fysiek te gaan verbeteren, wordt je wagen optimaal.

Deze vorm van chiptuning Renault Mascott 2.8 DCi 125pk is voor mensen die het uiterste uit hun auto willen halen en daar ook behoorlijk budget voor hebben.

Specialistische ECU software inzicht

Doordat wij ver reikende know-how hebben over de software van uw Renault Mascott 2.8 DCi 125pk auto kunnen wij zorgen voor een kwalitatief hoge chiptuning Renault Mascott 2.8 DCi 125pk.

Zo doen wij naast Renault Mascott 2.8 DCi 125pk chiptuning ook diverse andere software aanpassingen voor auto’s als roetfilterverwijderingen. Ook worden wij herhaaldelijk gevraagd om ECU’s die bij een vroegeren poging tot tuning stuk zijn gegaan, te repareren.

Citroën ecu files tuning
Voor het repareren van uw ECU (de computer van je auto) zijn we ook in staat om beveiligde onderdelen in de computer aan te passen
Onze locatie in Rotterdam heeft een dyno-testbank
Mijn Chiptuning locatie Rotterdam heeft een dyno-testbank

U kan rustig blijven zitten tijdens de auto chippen

Stage 1 van de chiptuning houdt in dat er geen uiterlijke transformatie plaatsvindt, maar een wijziging op de standaard ECU.

Daarom is je Renault al getuned in een luttele paar uur, terwijl je rustig wacht!

De situatie is anders bij stage 2.
Dan maken we een aantal fysieke aanpassingen aan uw auto en bent u uw Renault dus even kwijt.