Renault Mascott 2.8 DCi 100pk Chiptuning

  • Stage 1 & Stage 2 tuning
  • Testrit na chiptuning

Binnen 24uur reactie

chiptuning Renault mascott 2.8 dci 100pk

Stage 1 Renault Mascott 2.8 DCi 100pk Chiptuning

Standaard Stage 1 Winst
Vermogen 100pk 140pk +40%
Koppel 285nm 350nm +22.8%
  • Tuning-opties:
  • EGR uitschakeling
  • Foutcodes / Verwijderen van DTC's
  • START/STOP Uitschakeling
  • Swirl Flaps
  • Vmax

Offerte aanvragen

Binnen 24uur reactie

Vermogen (PK)

PK voorPK na020406080100120140

Koppel (NM)

NM voorNM na050100150200250300350

Welke positieve aspecten zijn er verbonden aan mijn Renault Mascott 2.8 DCi 100pk auto chiptunen?

De ecu van uw Renault Mascott is een standaard software, en deze werkt vaak niet optimaal.Aangezien deze is gemaakt om het vermogen te halen dat in de brochure staat.

Het laten tunen van uw auto is de uitgelezen optie om uw Renault Mascott een groter vermogen te geven.

Chiptuning bij ons kan ervoor zorgen dat we in twee tot 3 uur uw auto kunnen voorzien van een vermogensverbetering die ligt tussen de 15 en 35%.

Daarbovenop zorgt chiptuning bij ons ervoor dat je tot wel 15% minder uitstoot zal hebben.

Renault Mascott tunen zal ervoor zorgen dat het besturen van je Renault Mascott 2.8 DCi 100pk veel fijner en “sneller” aanvoelt, rijden wordt een plezier! Na de chiptuning gebeurt accelereren veel vlugger, omdat je auto meer performance heeft gekregen.

Voordelen tunen van uw auto:​​

  • Meer plezier uit uw auto​
  • Geluid klinkt beter uit uw Renault
  • Brandstofverbruik wordt minder
  • Sneller optrekken

Hoe gaat het in zijn werk?​

Voor stage één chippen Renault Mascott 2.8 DCi 100pk plant u een afspraak bij één van onze locaties bij u in de buurt. We zullen de degelijkheid van de accu van uw auto nagaan door middel van een accu controller. Tijdens het chiptunen is het de bedoeling dat de auto een maximum aan stabiele spanning bekomt, en hiervoor zorgt de batterij controller.

Daarna lezen we de software van uw auto uit, en maken we er een reservekopie van. De softwaregegevens worden door onze Renault Mascott 2.8 DCi 100pk chiptuning engineer onderworpen. Onze gespecialiseerde engineer beschikt over een chiptuning database en zal de software van uw Renault Mascott 2.8 DCi 100pk hiermee vergelijken.

Hierna neemt hij de software compatibel met jouw wagen, en enkel de performance ondergaat een verandering. Een specifieke chiptuning op maat voor uw auto dus. Maar wel met gebruik van eerder getunede software.

De getunede software waar op wordt gesteund is bij een dyno meermaals gecontroleerd.

We kunnen zo de snelheid en de veiligheid van uw auto waarborgen. Zo kunt u een paar honderd euro besparen aan uw auto nodeloos te laten nakijken.

Dat is de reden waarom wij een goedkope chiptuning kunnen presenteren aan ons klantenbestand. Terwijl de kwaliteit goed en meestal beter is dan wanneer je auto in een middagje op een testbank tuned. De chiptuning software die wij hanteren biedt veel meer perspectief op een precieze know-how en werkt veel diepgaander.

Krijg gelijk een rapport met het geschatte vermogen na het Renault Mascott 2.8 DCi 100pk chiptunen

Veilige chiptuning

  • Vooraf een goede kopie van de oude staat van uw Renault Mascott 2.8 DCi 100pk
  • Specialistische kennis
  • Exclusief gebruik van de beste Renault Mascott 2.8 DCi 100pk chiptuning software
  • Goede voeding tijdens gedurende de chiptuning
  • Vraag een offerte aan en weet exact wat het grotere vermogen van uw auto kan worden!

Kom erachter wat chippen met je auto doet:

De opties voor het tunen van de motor:

Het is potentieel om de kracht van de motor te doen stijgen aan de hand van verschillende methodes, en die leggen we onderaan uit:

Methode 1: Renault Mascott 2.8 DCi 100pk OBD chiptuning

OBD tuning op maat Renault Mascott 2.8 DCi 100pk is een geliefde methode om je auto te chiptunen. Via deze manier heb je de OBD poort, die al in de auto zit, nodig.

Omdat deze methode weinig kost en ze erg efficiënt en gerespecteerd is, kiest de klant vaak voor deze methode. OBD is een methode die via het aanpassen van de ECU een totale invloed heeft op de kracht van de auto. Via deze manier hoef je zelfs de Renault Mascott 2.8 DCi 100pk ECU niet te ontmantelen.

Je auto ziet er identiek uit, maar de performance werd gemaximaliseerd!

Stage 2 Renault Mascott 2.8 DCi 100pk chiptuning

Het woord chiptunen verhult al wat dit betekent. Deze methode houdt in dat er dus een wijziging zal plaatsvinden in hoe de auto er in ieder geval onder de motorkap zal uitzien. Een veel komend voorbeeld is een sport uitlaat of/en betere motorkoeling.

Door te kiezen voor tevens fysieke reparaties als voor chiptuning kan je het maximale vermogen van je Renault Mascott 2.8 DCi 100pk behalen. De term die hiervoor wordt gebruikt is stage 2 Renault Mascott 2.8 DCi 100pk chiptuning. Je Renault Mascott 2.8 DCi 100pk wordt de beste versie die het kan zijn door zowel het uiterlijk te gaan veranderen als de maximale kracht.

Deze vorm van Renault Mascott 2.8 DCi 100pk chiptuning is voor mensen die het uiterste uit hun auto willen halen en daar ook redelijk budget voor hebben.

Gespecialiseerde notie over ECU’s

Doordat wij ver reikende know-how hebben over de software van uw Renault Mascott 2.8 DCi 100pk kunnen wij zorgen voor een kwalitatief hoge chiptuning Renault Mascott 2.8 DCi 100pk.

Onze know-how beperkt zich niet enkel tot chiptunen, aangezien we ook gespecialiseerd zijn in diverse overige software aanpassingen waaronder roetfilterverwijderingen. We zijn ook een veelgevraagde referentie wanneer het gaat om het repareren van ECU’s die bij een mislukte chiptuning poging kapot zijn gegaan.

ecu soft tuning
Voor het repareren van uw ECU (de computer van je auto) zijn we in staat om afgesloten onderdelen in de computer aan te passen
Onze locatie in Rotterdam heeft een dyno-testbank
Mijn Chiptuning locatie Rotterdam heeft een dyno-testbank

U kan rustig blijven zitten tijdens de auto chippen

Stage 1 van de chiptuning houdt in dat er geen fysieke transformatie plaatsvindt, maar een wijziging op de standaard ECU.

Daarom is je Renault auto al getuned in een luttele paar uur, terwijl je rustig wacht!

De situatie is anders bij stage 2.
Omdat er specifieke uiterlijke modificaties aan de Renault auto zullen plaatsvinden, moet de klant het voor een vooraf afgesproken tijd zonder auto doen.