Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk Chiptuning

  • Stage 1 & Stage 2 tuning
  • Testrit na chiptuning

Binnen 24uur reactie

chiptuning Nissan navara 2.3 dci bi-turbo (euro 5) 160pk

Stage 1 Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk Chiptuning

Standaard Stage 1 Winst
Vermogen 160pk 190pk +18.8%
Koppel 403nm 460nm +14.1%
  • Tuning-opties:
  • EGR uitschakeling
  • Foutcodes / Verwijderen van DTC's
  • Swirl Flaps
  • Vmax

Offerte aanvragen

Binnen 24uur reactie

Vermogen (PK)

PK voorPK na0255075100125150175200

Koppel (NM)

NM voorNM na060120180240300360420480

Ontdek wat chiptuning voor uw auto kan doen:

Het standaard programma in de Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk ecu van uw Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk is niet optimaal.De ECU is afgesteld om een specifiek gestandaardiseerd vermogen te behalen, namelijk dat van in de autobrochure.

Je kunt echt meer performance halen uit je auto dan dit voorgeprogrammeerde gestandaardiseerde aantal pk, en de oplossing schuilt in software tunen.

Chiptuning bij ons kan ervoor zorgen dat we in een paar uur uw auto kunnen voorzien van een vermogensverbetering die ligt tussen de 15 en 35%.

Terwijl we het brandstofverbruik tot wel 15% terug dringen.

chiptuning Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk zal als gevolg hebben dat het besturen van je Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk veel fijner en “sneller” aanvoelt, autorijden wordt een plezier! Na de chiptuning gebeurt accelereren veel sneller, omdat je auto meer vermogen heeft gekregen.

De 4 grootste voordelen​​

  • Geluid klinkt beter uit uw Nissan
  • Meer vermogen
  • Meer rijplezier ​
  • Verminderd brandstof gebruik van uw Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk

Hoe werkt het?​

We beginnen het proces met een afspraak bij een tuning locatie bij u in de buurt. We zetten uw auto op een speciale accu controller. Tijdens het chiptunen is het de bedoeling dat de Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk een maximum aan stabiele spanning bekomt, en hiervoor zorgt de accu controller.

Daarna gaan we over tot het uitlezen van de auto om eventuele foutcodes op te sporen, en bewaren we natuurlijk een reservekopie. De statistieken worden door onze Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk chiptuning engineer onderworpen. Deze Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk ingenieur vergelijkt de statistieken met een database van software versies van vroegere chiptunes.

Vervolgens neemt hij de versie die het beste bij jouw Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk past en zorgt dat alleen de software verantwoordelijk voor het vermogen wordt aangepast bij de chiptuning. Dat houdt m.a.w. maatwerk in passend bij de noden van de auto. Maar wel met gebruik van eerder getunede software.

De getunede software waar op wordt gesteund is bij een vermogensbank meermaals geinspecteerd.

We kunnen zo de snelheid en de veiligheid van uw auto waarborgen. Zonder uw auto voor honderden euro’s te moeten testen.

Onze klanten genieten daarom van een chiptuning die interessant is voor de portemonnee. Een dyno is een veel minder gunstige oplossing om je auto te laten chiptunen. Wij verkiezen onze eigen software om te chiptunen, omdat deze accurater is en omdat we ervoor kiezen onze eigen specialisme te gebruiken tijdens het proces.

Krijg direct een rapport met het geschatte vermogen na het Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk chiptunen

Veilige auto tuning door

  • Diepgaande kennis van de motor computer en van uw Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk
  • Gebruik van de beste Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk chiptuning files
  • Speciale accu voeding gedurende de chiptuning
  • Eerst een goede kopie van de oude staat van uw Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk
  • Ontdek wat chiptuning voor u auto kan doen:

Kom erachter wat chiptuning met je auto doet:

Methodes voor Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk motor tuning:

Het is voorkomend om de performance van de motor te doen stijgen aan de hand van verschillende manieren, en die leggen we onderaan uit:

Methode 1: Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk OBD chiptuning

Stage 1 chiptuning Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk is de meest populaire methode van tuning. Met stage 1 obd tuning maken we gebruik van de obd connector in uw Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk.

Door dit gemak is deze voordelige manier van auto chiptuning erg populair en komt ze veel voor. Via OBD kan je namelijk alle onderdelen van je ECU die verantwoordelijk zijn voor het vermogen van uw Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk aanpassen. Met deze manier hoef je zelfs de Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk ECU niet te ontmantelen.

Door het Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk auto laten chippen krijgt u dus meer vermogen zonder uiterlijke aanpassingen aan de Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk!

Stage 2 chiptuning Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk

Met deze term weet je al voldoende. Deze manier houdt in dat er dus een wijziging zal plaatsvinden in hoe de auto er in ieder geval onder de motorkap zal uitzien. Bijvoorbeeld een sport uitlaat of/en betere motor cooling.

Door te kiezen voor tevens fysieke aanpassingen als voor chiptuning kan je het maximale performance van je auto behalen. De term die hiervoor wordt gebruikt is stage 2 chiptuning Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk. Door de software op punt te zetten én de auto ook fysiek te gaan verbeteren, wordt je wagen optimaal.

Stage 2 chiptuning Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk is weggelegd voor een welgesteld klantenbestand dat hoge eisen stelt aan de performance en look van hun auto.

Gespecialiseerde notie over Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk ECU’s

Doordat wij diepe kennis hebben over de software van uw Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk auto kunnen wij zorgen voor een kwalitatief hoge chiptuning Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo (Euro 5) 160pk.

Wij staan namelijk ook in voor een reeks andere vormen van autosoftware wijzigingen, bijvoorbeeld het wegwerken van roetfilters. Wie koos voor chiptuning bij een andere instantie, kiest er vaak voor om als tweede keus bij ons aan te kloppen, en hiervoor staan we bekend.

ecu programmeren Seat
Bij reparaties kunnen we zelfs de beveiligde onderdelen van de ECU (de computer van je auto) in uw auto aanpassen.
Onze locatie in Rotterdam heeft een dyno-testbank
Mijn Chiptuning locatie Rotterdam heeft een dyno-testbank

U kan rustig blijven zitten tijdens de auto laten chippen

Stage 1 van de chiptuning houdt in dat er geen uiterlijke aanpassing plaatsvindt, maar een wijziging op de standaard ECU.

Daarom is je Nissan auto al getuned in een luttele paar uur, terwijl je rustig wacht!

De situatie is anders bij stage 2.
Dan maken we een aantal fysieke aanpassingen aan uw Nissan en bent u uw Nissan dus even kwijt.